Saturday, July 4, 2009

Fairuz tag saye!

1. Kekasih saya adalah : kawan² saya, keluarga saya, cikgu² dan lecturer² saya.
2. Saya sedang mendengar : kakngah ngan bebi berbincang pasal jadual harian bebi. heh~
3. Mungkin saya patut: senyap je. hanya memberi cadangan supaya bebi menggunakan pembaris untuk buat garis lurus pada jadual beliau..
4. Saya baru sudah : bersoping di ikea, menyakitkan kaki, dan tulang belakang.
5. Beza rakan, sahabat, kawan : rakan - "oh die rakan saye" , sahabat - "kau lah sahabat aku.mekasih bebanyak" , kawan - "oh kitorang still kawan lagi la, watpe nk gaduh2"
6. Saya tidak faham : kenapa orang takmau berfikir lebih, mengambil ringan soal yang wajib.
7. Saya perlu mencari: kestabilan diri, ketenangan, dan jalan itu.
8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : there are not many tickets left~ (nak book transformers)
9. Makna kehidupan : LAWAN kpd kematian.
10. Cinta itu adalah : perasaan?
11. Saya paling suka : ~
12. Saya akan cuba : upgrade diri.
13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : sebab LAH tu kekadang ade maksud die tersendiri, bleh jd penguat kata, dan mgkin mcm2 lg. boleh juge jadi keluhan, bleh juga digunakan ketika marah. ha memacam lah.. multi-purpose la..
14. Telefon bimbit saya : dulu penuh dgn sticker, setelah dijumpai oleh adik2 sedare, makin kurang sticker2 tuh.. haih~
15. Katil saya : ade kat mahallah maryam. kalau kt umah, tak tido kt katil.. tak best. tido kat atas toto je. best. (^_~)
16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : sudah gaharu, cendana pule, sudah tahu, bertanya pule. ngeh~
17. Teknologi adalah : melekakan, merenggangkan, memalaskan, membosankan.
18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : dengan adanya perut yang selalu ingin diisi.
19. Semalam : aku penat,
20. Hari ini :
hari ni pn rase penat jgk, bile nk bukak sem ni..
21. Malam ini saya akan : wat blog, kalau rajin, updatelah ape yg patut, then, tidur, rehatkan tulang belakang. over-used nih.
22. Esok pula saya akan : ngadap pc, kalau bosan, wat la pape yg patut kt umah ni. lgpun esok kn ari ahad. ari berehat
.
23. Saya betul2 inginkan : kerajinan yang sering maintain.
24. Badminton atau futsal? : badminton
25. Karaoke : dah lame sangat~ tak gi..
26. Kereta : kelisa tu sengguk², tp berguna la..sgt berguna.
27. Bilik yang terang atau gelap : tak terlalu terang, tak terlalu gelap.
28. Makanan jepun adalah : mengenyangkan.
29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : bebi ngaji ngan kakngah la pasni, ude nak bukak sem dah. huhu
30. Siapa yang anda tag : adib, mimi, naju, aliah, kalau kau nk buat, tp aku tak tag kau, kau buat je lah. tulis je kt blog kau tu yg aku tag kau. k?

2 comments:

najwa saifudin said...

saya buat dekat facebook!!! ok tak?

fawizah said...

eh ni mcm komen same yg diberikan kepade fairuz je?? hahaha