Sunday, June 20, 2010

The Missing

I miss those days when we were really good friends.
Sekarang kita tidak lagi macam dulu..
To me, this is not the ending i've always dream of.
I cried at Kuala Kangsar, sebab sedih nak berpisah.
Tapi, sekarang.. Dont know what went wrong.
Rasanya saya banyak sangat buat salah kat orang..
Hati saya banyak sangat tompok hitam..
Terlalu banyak.. Saya minta maaf kat kengkawan..
Yang terasa dengan apa yg saya buat..
Tapi sejujurnya saya memang rindu persahabatan kita time dulu2..
Tu kat shoutbox tu dah ade dah encik "kecewa" yang kecewa dengan saya..
Saya tak boleh kalau ada orang kecewa dengan saya.
Pastinya itu salah saya. Kalau boleh, tunjukkan saya satu cara supaya saya dapat tebus balik kekecewaan tu. Sekarang, saya belum rasa sedih nak tinggalkan kawan2.. Sebab tak rasa akan berpisah pun.. Nanti saya akan datang jenguk UIA.. Hantar choc chip cookies yang terlalu lama tertangguh.. Mungkin berbuka puasa sama2?
Hm.. minta maaf sangat2.. kpd kawan2 yang terluka akibat saya..
Kalau boleh, tunjukkan salah tu di mana.
Saya terima apa2 kritikan.

8 comments:

kecewa said...

:(

fawizah said...

jangan.. :(

kecewa said...

really disappointed on u..

t r u s t

fawizah said...

Hmm.. tak faham la..

kecewa said...

hmm..

fawizah said...

masih boleh dibawa berbincang lg tak?

kecewa said...

kaki luka senang sembuh.. tangan terluka, senang diubati.. hati terluka.. nyanyi la lagu billy zulkarnain http://www.youtube.com/watch?v=NDT5NbIN_ls ...

fawizah said...

kamu nih.. hati terluka bila ku sedar kau khianati cinta?

biar betul..