Thursday, September 24, 2009

Gloomy?




Ada orang yang cakap , pilihan warna aku semuanya2 kusam-kusam belaka.

Ada juga yang berkata blog aku nampak gloomy dan itulah aku yang sebenarnya.

Benarkah semua itu? Hmm.. Setahu aku, dulu aku pilih warna2 ceria, striking, tak match. Sekarang, betul jugak apa yang mereka katakan. Aku dah mula pilih warna2 kurang striking, dah mula match2 sikit warna2 yang aku pilih. Kenapa? Adakah ini bukan aku yang sebenar ataupun ini aku yang sebenar? Bagi aku, nak cakap ini bukan aku, tak jugak.. Nak cakap ini aku pun tak jugak.. Tp, warna yang kita pilih melambangkan sifat kita kn?

Kiasan hidup ibarat roda, kekadang di atas, kekadang di bawah, kekadang di atas semula.

Entah kenapa.. At this point, aku rasa, aku perlukan sesuatu yang menenangkan. Secara jujurnya, aku sendiri tak tahu kenapa..

Takpelah, maybe it's a process. Process of growing up.
Kan?

I don't think I'm that gloomy pun..
At least that's what I think..

Now, what do u think?

No comments: