Monday, September 28, 2009

Sujud

Apa yang saya rasa sekarang ni..
Entah lah.. Susah nak cakap..
Mcm tiba2 hati ni ditumbuk dengan kuat..
Tapi, hati saya tak hancur..

Dan saya sedar..

Saya tahu saya memiliki ketabahan tu..
Saya tahu saya ada ketabahan tu..

Bertahan..
Saya masih bertahan..

Ya Allah, tenangkanlah jiwaku.
Ya Allah, please let everything that is in my present at peace.
And ya Allah, please let everything that is in my future at peace.
Whoever it might be, Wherever it might be, Whenever it might be.
That is my only du'a O Allah..
Be with me my God..
Aku ingin hidup bersamaMu..
Aku ingin mati bersamaMu Ya Allah..
Walau apa pun yang Engkau tentukan,
Aku terima Ya Allah..
Sesungguhnya satu hari nanti,
Kepada Engkau juga aku kembali Ya Allah..

. . . dariku,
hambaMu yang lemah..
aku benar-benar lemah..

No comments: